Poker Pretty Girls Battle: Texas Hold'em
Het klassieke Texas Hold'em krijgt een ondeugende twist in het Pretty Girls-casino waar je bent uitgenodigd om tegen 16 beeldschone uitdaagsters in schattige zomeroutfits te spelen! Iedere vrouwelijke tegenstander heeft haar eigen unieke uiterlijk en speelstijl en dankzij de Japanse voice-overs kun je hun opwinding tijdens de intense potjes poker gewoon voelen. Begin tegen 4 van deze oogstrelende speelsters en ontgrendel er meer naarmate je bewijst dat je de vaardigheden hebt om het op te nemen tegen nieuwe uitdaagsters.
Er zijn twee speltypes om uit te kiezen: in Pretty Mode verzamel je beloningen door willekeurige tegenstanders te verslaan en in Free Play Mode kun je de ervaring personaliseren door zelf te kiezen welke ontgrendelde meisjes je aan je tafel wilt hebben. Met zoveel personages om te ontmoeten, plus traditionele mechanismes die leuk en vertrouwd zijn, is dit een fantasy-ervaring die je keer op keer opnieuw kunt beleven!