Dit zal geen gemakkelijke taak zijn, aangezien je een enorm doelwit bent!
Je belangrijkste doel is om Polandball hier te helpen! Breek door de atmosfeer van de aarde en reik naar de maan om andere countryballen voor eens en altijd te bewijzen dat ze ongelijk hadden en verover de laatste grens!