Kruip achter het stuur van een politieauto en voltooi taken in de stadsparking!
Je zult veel verschillende taken vinden met toenemende moeilijkheidsgraad. Uw auto op een vrije plek parkeren? Gemakkelijk! File parkeren? Al moeilijker. Verbeter uw rijvaardigheid en opmerkzaamheidsvaardigheden, en onze realistische rijfysica en geavanceerde bedieningselementen helpen u bij het oplossen van problemen.
Vergeet de belangrijkste regel niet: mindfulness achter het stuur. Je zal slagen!