Pool Fever biedt een leuke, toegankelijke en realistische biljartervaring. Met verbluffende 3D-graphics en intuïtieve gameplay voelt het alsof je in je favoriete bar of poolhal speelt. Of je nu in solomodus wilt spelen of een vriend wilt uitdagen in de lokale 2-spelersmodus – de tafel staat klaar voor urenlang entertainment.
Kies uit 10 verschillende tafelontwerpen, 15 unieke keus en 5 aangepaste keuballen om jouw ideale spelopstelling te creëren. Met drie moeilijkheidsniveaus is er altijd een uitdaging, ongeacht je vaardigheidsniveau.