Schiet en knal door de levels in deze bubbelschietpuzzelgame! Combineer drie of meer bubbels en schiet je een weg door elke puzzel om zeemeerminnen te redden! Verzamel power-ups om de bubbels te schieten om je een weg te blazen door elke uitdagende puzzel in dit GEWELDIGE avontuur met bubbelschieten! Eenvoudige en gemakkelijke bediening, richthulp en power-ups om je te helpen de bubbels uit te lijnen voor het perfecte schot en gemakkelijk bubbels te schieten.