Poppy Playtime: Chapter 1
Playtime Co. was ooit heer en meester in de speelgoedbranche… tot op een dag iedereen in de fabriek spoorloos verdween. Jaren later moet jij de fabriek doorzoeken en de waarheid boven tafel krijgen.