Potata: Fairy Flower
Potata is een puzzel-platform-avonturenverhaal over de magische reis van een klein meisje door een wereld vol goed en kwaad. Speel als de vreemd genaamde Potata, een beginnende heks die haar krachten onder controle probeert te krijgen. Help Potata haar dorp te redden van stinkende sporen, slechte paddenstoelen, spinnen en andere donkere bosgeesten.
Gameplay omvat traditionele platformmechanics, puzzels, eindbaasgevechten, gesprekken met dorpsbewoners en bosverkenning. Er moet goed over nagedacht worden, en de moeilijkste momenten kunnen ervoor zorgen dat je je hersens moet gebruiken om de oplossing te vinden.