Pressure Overdrive
Pressure Overdrive is een complete revisie van het originele Pressure. In deze verbeterde versie kom je terug in een wereld die gevuld is met gekke personages en funky humor. Pressure Overdrive zal je vaardigheden op de proef stellen terwijl je racet, ramt en je een weg baant door de verschillende levels. Pas je buggy naar wens aan en laat een vriend deelnemen aan de chaotische actie in de lokale coöpstand. "La Resistance" rekent op je!