Pretty Girls Breakers! PLUS
In Pretty Girls Breakers! PLUS wordt het stukslaan van blokken nog heftiger en intenser. In dit klassieke arcade-actiepuzzelspel neem je de rol aan van een krijger met twee staarten en een straalzwaard. Je moet de aankomende ballen nauwkeurig raken om de blokkenpatronen boven je te vernietigen terwijl je vijandige aanvallen ontwijkt en power-ups verzamelt om de overwinning te behalen!