Pretty Girls Four Kings Solitaire
Er is een kaartspel met een nieuwe stijl toegevoegd aan de populaire Pretty Girls-serie, dit keer met de regels van Calculation of 'Four Kings'. In deze variant van het klassieke Solitaire moet je alle kaarten in een specifieke volgorde op tafel leggen. Wanneer je kaarten trekt van de geschudde stapel, kun je kaarten vasthouden in het veld eronder, maar zodra je ze hebt neergelegd, kunnen alleen de bovenste kaarten worden verplaatst. Denk strategisch na om elke kaart bovenaan te krijgen en te winnen!
Ontmoet bij het spelen van Pretty Girls Four Kings Solitaire acht beeldschone vrouwelijke uitdagers, elk met verschillende outfits en volledig geacteerd in het Japans. Ontgrendel nieuwe outfits bij het uitspelen van hun level en bekijk ze op je gemak in de kleedkamer. Er is bovendien een nieuwe dioramafunctie waarmee je scènes kunt creëren met de personages en kleding die je hebt ontgrendeld. Het spel is toegankelijk voor spelers van elk niveau dankzij verschillende moeilijkheidsgraden en helpfuncties.