Pretty Girls Klondike Solitaire
Het klassieke kaartspel solitaire, een spel dat ontelbare spelers kennen, hun hersenen mee hebben gepijnigd en de tijd mee hebben gedood, krijgt een aantrekkelijke twist met 10 Pretty Girls die je gezelschap houden en uitdagen. Speel elke rond het bord leeg en je wordt beloond met nieuwe outfits voor je schattige metgezellen. Zodra je ze hebt ontgrendeld, kun je ze ook bekijken in de Dressing Room-modus.
Deze game maakt gebruik van de 'Klondike'-regels en alles draait om strategie en nauwkeurige observatie. Leg de kaarten op het speelveld met afwisselende kleuren en op volgorde van hoog naar laag. Zodra ze op de goede volgorde liggen, kunnen ze op kleur worden gelegd om het veld leeg te spelen en zo het spel te winnen! Dit is een tijdloze klassieker die elke ronde net weer even anders is, zodat je genoeg reden hebt om terug te komen voor wat meer quality time met de Pretty Girls!