In deze ondeugende versie van de klassieker waarin je tegels moet combineren, ontgrendel je nieuwe outfits voor je Pretty Girl-metgezellen wanneer je het bord leeg speelt. Al deze outfits kun je vervolgens bekijken in een galerij met ontgrendelde voorwerpen. Pretty Girls Mahjong Solitaire is eenvoudig, maar uitdagend. Maak paren van tegels om ze te laten verdwijnen, maar wees voorzichtig en houd de klok in de gaten. Plan je strategische acties zorgvuldig, zodat je niet vast komt te zitten!
Telkens als je speelt, worden de tegels opnieuw verdeeld. Zo blijft elke sessie leuk en onvoorspelbaar. Met meer dan 50 indelingen en willekeurige patronen is er altijd een reden om terug te komen voor meer puzzelplezier en schattige meisjes!