Primal Survivors
Ben jij klaar voor het meest waanzinnige avontuur ooit? Maak kennis met Primal Survivors, een overlevingsspel vol unieke en bizarre wezens!
◘ 50 vaardigheidsets: Elke campagne is een unieke ervaring! Met 50 vaardigheidsets vertegenwoordigd door unieke kaarten, heb je eindeloze mogelijkheden om de uitdagingen aan te gaan die zich voordoen.
◘ 25 permanente upgrades: Ontgrendel en verbeter je personage na verloop van tijd! Met 25 permanente upgrades beschikbaar, word je steeds sterker bij elke stap.
◘ 12 klassen: Kies uit 12 verschillende klassen, elk met hun eigen vaardigheden en speelstijl. Ontdek welke het beste bij jouw stijl past en verover de overleving!
◘ 12 wapens: Gewapend tot de tanden! Primal Survivors biedt een indrukwekkende verscheidenheid aan 12 wapens die je kunt beheersen en de bedreigingen die op je pad komen, kunt elimineren.
◘ 10 minuten Kampvuur spelmodus: Zelfs met een drukke agenda kun je nog steeds genieten van de adrenaline van Primal Survivors! De "Kampvuur" spelmodus biedt sessies van 10 minuten, perfect voor drukke spelers.
◘ 2 speciale spelmodi: Ontgrendel 2 speciale spelmodi met unieke klassen en wapens voor een nog gevarieerdere ervaring.
Primal Survivors is veel meer dan zomaar een spel, het is een onvergetelijke reis naar overleving. Ga er nu op uit en ontdek wat je allemaal kunt!