Bereid je voor op pure waanzin als je in Prisonela DX opgesloten zit op platforms. Deze levels zijn misschien kort, maar wel heel erg leuk!
Heb jij het in je om uit deze platformgevangenishel te ontsnappen? Daar kun je in Prisonela DX achter komen!