Project 13: Taxidermy Trails
Welkom bij Project 13: Taxidermy Trails, een wandelsimulator die zich afspeelt in een betoverend taxidermiemuseum. In deze meeslepende ervaring neem je de rol aan van een ontvoerde Probant die gedwongen wordt om een manier te vinden om te ontsnappen. Voltooi alle 13 wandelingen om uit deze nachtmerrie te komen.