Over deze game
Speel als Bullet, een puppy in de C³-klasse (Cute Cybernetic Corgi) die zijn baasje moet redden, een briljante wetenschapper die ontvoerd is door aliens die het heelal willen veroveren. ProtoCorgi is een retro shoot-'em-up met pixel-art en sterke arcade-invloeden!
ProtoCorgi is een horizontale shoot-'em-up met retro pixel-art en arcade-gameplay. Je speelt als Bullet, een puppy in de C³-klasse (Cute Cybernetic Corgi).
Schiet, ontwijk en blaf je een weg door deze schattige woef-'em-up! Talloze golven aan vijanden, enorme eindbazen en dodelijke obstakels stellen je vaardigheden op de proef. Help Bullet om zijn baasje en vriendinnetje Nixie te redden van afschuwelijke aliens!
Wees niet bang, het avontuur kan door iedereen gespeeld worden dankzij aanpasbare moeilijkheidsgraden van 'Pup' tot 'Ultra Nachtmerrie'.