ULTIEME IMMERSIE
Beleef de meest realistische en meeslepende simulatie van biljartsporten op Nintendo Switch met prachtige visuals in 1080p, ultrarealistische physics, geweldige besturing en meer manieren om pool en snooker te spelen dan ooit!
Laat je meeslepen door de prachtige, realistische en eindeloos leuke wereld van Pure Pool en start je favoriete pool- en snookerspellen wanneer je maar wilt, zonder dat je last hebt van lange laadtijden.
Doe mee aan honderden pool- en snookerevenementen in allerlei competitieve speltypen, waaronder US 8-Ball, 9-Ball, Blackball en Killer. Daag jezelf uit in snelle speltypen als Speed Pot, Checkpoint en Royal Rumble, werk jezelf op in de wereldwijde klassementen en speel nieuwe beloningen vrij!
Beleef plezier met vrienden in lokale multiplayerspellen of sluit je aan bij de online community van Pure Pool en neem het op tegen spelers overal ter wereld in multiplayermatches, ook tussen verschillende systemen! En als je vrienden al weg zijn, kun je zelfs nog offline tegen een DNA-kopie spelen die hun stijl nabootst!
Speel de Campaign om de kampioen te worden in 8-Ball, 9-Ball, Blackball en Snooker. Stel je skills op de proef in meer dan 480 evenementen waarin je tegen computertegenstanders speelt van niveau amateur, professional en meester. Verzamel sterren tijdens je reis naar de top voor het voltooien van extra uitdagingen.
Speel je beste stoten snel en makkelijk zodra je aan de tafel staat met een groot aantal beschikbare besturingsopties. Kies uit gloednieuwe touchscreenbesturing, klassieke Joy-Con-tweestickbesturing, Nintendo Switch-Pro-controller en zelfs ondersteuning voor twee Joy-Con in multiplayermatches!