Push the Crate 2 is een 3D-transport-puzzelgame met 200 levels met verschillende moeilijkheidsgraden. Van kindvriendelijke uitdagingen tot een echt logistiek meesterbrein; Push the Crate 2 heeft puzzels voor iedereen.