Animal Puzzle for Toddlers and Kids - Leer- en Leuk Spel voor Kleuters en Peuters
Gloednieuw puzzelspel met schattige dieren met meer dan 80 schattige dieren! Speels leren van dierennamen voor peuters en kinderen dankzij spraakuitvoer in veel verschillende talen!
Super Glow Puzzle is HET nieuwe en uitdagende puzzelspel dat gemakkelijk te leren is, maar moeilijk te beheersen!