Puzzle World: Neko Girls
Probeer het zelf in Puzzle World - een uniek puzzelspel dat zich onderscheidt van gewone puzzels door zijn onconventionele mechanica. Het is niet nodig om delen van de afbeelding te verplaatsen - u hoeft ze alleen maar vakkundig te draaien! Bovendien zullen, naast rotatie, sommige delen van de puzzel gespiegeld moeten worden, wat extra smaak en complexiteit aan dit spannende proces toevoegt.
In dit spel ontmoet je schattige animemeisjes, originele stijl en uitstekende beeldkwaliteit. Er wachten je meer dan 30 spannende puzzels, begeleid door ontspannende muziek.