Feed Your Cat - Het perfecte spel voor kattenliefhebbers!
Als je gepassioneerd bent over kittens en graag puzzels oplost, hebben we het perfecte spel voor jou: Feed Your Cat! Beweeg de poot van de kat om het ingeblikte voedsel te grijpen en de schattige kittens te plezieren die op de kaart verschijnen. De moeilijkheidsgraad neemt geleidelijk toe, en spelers moeten nadenken over de volgorde van het verkrijgen van voedsel voordat ze het aan de katten geven.
Kittens houden ervan om te spelen en overal te verkennen totdat ze moe zijn, waarna het tijd is om te eten en te slapen. In dit spel los je puzzels op door het voedsel te beheren en de kittens die over de kaart verspreid zijn, te voeden.
Probeer Feed Your Cat nu en dompel jezelf onder in deze wereld van schattigheid en uitdagingen! Voed vandaag nog een lief kitten!