Het is getest in de strijd en 100% frustratievrij.
Dit puzzelspel is uiterst eenvoudig te gebruiken en is met grote zorg op maat gemaakt om te worden gespeeld door kinderen van alle leeftijden.
Het bevat verschillende moeilijkheidsgraden voor het vermaken van een breed scala aan leeftijdsgroepen.
De game kan zo worden geconfigureerd dat deze nog gebruiksvriendelijker wordt, zodat kinderen van alle leeftijden zonder frustratie kunnen genieten van de game-ervaring, terwijl ze toch worden uitgedaagd naargelang hun leeftijd.
De puzzels worden geleverd in themapakketten met elk 30 puzzels, dus er zijn puzzels voor elke smaak.