Q-YO Blaster
Q-YO Blaster is een horizontale shoot 'em up met bijzondere personages, gekke vijanden, kogels, veel kogels en heel veel explosies. Betreed de miniatuurwereld en versla het kwaad.
Q-YO Blaster heeft een mooie 2D-omgeving met gedetailleerde pixelart scenario's, allerlei soorten vijanden, levels, krachten, verbeteringen en nog veel meer!