Beleef een verbeterde versie van de originele game
Speel de originele, authentieke versie van Quake, nu met ondersteuning voor breedbeeldresoluties tot 1080p*, verbeterde modellen, dynamische en gekleurde belichting, anti-aliasing, scherptediepte, de originele, sfeervolle soundtrack en het themanummer van Trent Reznor, en nog veel meer. Er is nog nooit een beter moment geweest om Quake te spelen.
Jij bent Ranger, een krijger die is uitgerust met een krachtig arsenaal aan wapens. Neem het op tegen verdorven ridders, misvormde ogers en een leger aan verwrongen schepsels in vier duistere dimensies vol legerbasissen, middeleeuwse kastelen, kerkers vol lava en gotische kathedralen in een zoektocht naar de vier magische runen. Pas als je de runen hebt verzameld, heb je genoeg kracht om het eeuwenoude kwaad dat de mensheid bedreigt te verslaan.
Quake bevat ook beide originele uitbreidingspakketten: “The Scourge of Armagon” en “Dissolution of Eternity,” evenals twee uitbreidingen die ontwikkeld zijn door het bekroonde team van MachineGames: “Dimension of the Past” en het compleet nieuwe “Dimension of the Machine”.
In het diepst van het labyrint ligt een kern van lava en staal dat de Machine wordt genoemd. Reis door de tijd en ruimte om tegen het kwaad te strijden en de verloren runen te herenigen, de sluimerende machine te activeren en de poort te openen naar het grootste gevaar voor alle bekende werelden. Vernietig het... voor het ons allemaal vernietigt.
Ervaar de gloednieuwe Horde Mode en add-ons voor Quake, gratis voor alle spelers. Pak je wapens en stort je in de Horde Mode. Speel alleen, met vrienden online of in lokale splitscreen multiplayer. Ontgrendel krachtige wapens en power-ups en vecht je een weg door eindeloze golven monsters.
Breid je ervaring uit met gratis, geselecteerde, door fans gemaakte en officiële mods en missies, zoals Quake 64, dat nu beschikbaar is om te downloaden en spelen. Binnenkort komen er nog meer door fans gemaakte en officiële mods en missies beschikbaar.