QUByte Classics: Jim Power: The Lost Dimension by PIKO
QUByte Classics: Jim Power: The Lost Dimension van PIKO is een klassieke actie-avontuurplatformgame die de speciale agent Jim Power brengt om onze planeet te redden van de bovennatuurlijke alien, Vaprak.
Zijn troepen zijn te sterk, een directe aanval zou niet effectief zijn en daarom moet Jim Power door de verdediging glippen en proberen deze dreiging te stoppen. Het is aan de speler om het fort van Vaprak te bereiken en hem terug te sturen van waar hij vandaan kwam.
Upgrade je wapens, spring voorzichtig door de platforms, schakel de vijanden uit en bereik het toppunt van je vaardigheden om de planeet te redden van het nooit gekende kwaad.