Qbik is een enorm mooi ontworpen puzzelgame gemaakt met pixel art. In de wereld van Qbik ga je op verkenning in een vierkantig land vol hersenkrakers, puzzels en raadsels en is het aan jou om de 63 levels te voltooien en de oorsprong van dit vierkantig wezentje te ontdekken.
Maar dat is nog niet alles! Qbik bevat ook een Level Editor waarin je je eigen grotten kunt bouwen.
Gebruik elke hersencel in je hoofd om Qbik door de grotten te loodsen. Ontwijk dodelijke valstrikken en gebruik technologie om elke gele blok op te eten, zodat je je reis naar het onbekende kunt verderzetten!