Unieke gameplay: Bestuur je Quadroids tegelijkertijd op vier schermen en baan je een weg door meer dan 100 gevaarlijke levels. Spring om zuurbaden, lasers, dodelijke spikes en andere gemene vallen te ontwijken, of offer je minions strategisch op om nieuwe platformmogelijkheden te creëren.
Quadroids is eenvoudig te spelen, met slechts 4 knoppen (één voor elk deel van het scherm), maar kun jij de kneepjes van het vak onder de knie krijgen?
Quadroids zullen je neocortex aan flarden scheuren. Laat zien dat jij de baas bent en vecht je een weg naar de top van het klassement!