Quake + Quake II Enhanced Bundle
Speel de authentieke, bijgewerkte en visueel verbeterde versies van Quake en Quake II en ervaar de baanbrekende first-person shooters die de FPS-games in retrostijl van vandaag inspireren. Bevat bovendien splinternieuwe uitbreidingen, online multiplayer-PvP, online coöp en meer.