Wanneer een team jonge vrouwen ontsnapt uit een weeshuis volgt er hardcore actie en avontuur wanneer ze zich wreken tegen de corrupte handhavers die hun klasgenoten en schoolhoofd vermoordden. Stap in de schoenen van deze twaalf moedige heldinnen, elk met unieke vaardigheden en exclusieve wapens. Ze trainen onder het toeziend oog van de voormalige commandant der strijdkrachten en bereiden zich voor om de leider van het syndicaat af te zetten die de regering heeft overgenomen.
Queeny Army is een zijwaarts scrollend actieplatformspel dat zich afspeelt in de door oorlog verscheurde stad San Romero. De heldinnen vechten voor wraak en bevrijding terwijl ze onderweg nieuwe wapens moeten zien te vinden en zich snel moeten aanpassen tegen steeds sterker verzet. Spring, schiet en glijd langs muren in 6 uitdagende levels in retro pixelart. Het wordt een zware strijd, maar verschillende moeilijkheidsgraden houden de ervaring toegankelijk naarmate je vaardigheden verbeteren!