Het verhaal
Je stuit op een geheime tunnel die door sommige gevangenen werd gebruikt om uit de kerker van een verlaten kasteel te ontsnappen. Het is jouw taak om op zoek te gaan naar de Golden Duck, een magisch artefact van ongekende kracht.