Pak je clubs en bereid je voor op 'Quick Golf', het golfavontuur boordevol spanning!
Duik in actie in drie betoverende werelden en beheers de fairways van de aarde, Mars en de buitenaardse wereld.
Elke baan is een reis op zich, gevuld met unieke uitdagingen en spannende verrassingen, perfect voor golfliefhebbers van elke leeftijd.
Het is niet alleen golf: het is een uitnodiging om te ontdekken, te concurreren en te vieren. Sla een balletje voor onvergetelijke momenten met familie en vrienden – 'Quick Golf' is waar elk schot een avontuur is!