REPLIKATOR is een 'top-down shooter' met roguelike-elementen, die zich afspeelt in een verlaten onderzoekscomplex in de ruimte.
Bereid je voor op dynamische gevechten waarin je constant in beweging moet blijven en goed moet richten om te overleven. De locaties van kamers, vijanden en vallen wordt procedureel gegenereerd, zodat elk spel een nieuwe uitdaging vormt!