Klassieke regels met een twist: Speel een standaardspel met de regels uit 2010 of kies voor een korter potje waarin je de hoofdsteden moet veroveren.
Moderne kaart: Voer oorlog vanuit je hightech controlekamer en krijg tactisch advies om je doelen te bereiken.
Daag jezelf online uit: Zoek tegenstanders van over de hele wereld en daag ze uit, of neem het op tegen de allerbeste in League Play.