Dompel jezelf onder in de platformgames van de jaren 90 met "RISKY CHRONICLES and the Curse of Destiny"! Beleef een boeiend avontuur waarin klassieke platformgame-elementen op slimme wijze worden gecombineerd met moderne mechanica.
Kruip in de huid van Risky, een onverschrokken ontdekkingsreiziger, terwijl je wordt vervoerd door mythische locaties zoals een oude piramide, een mysterieuze Azteekse tempel, een meedogenloze woestijn, een betoverende onderwaterwereld, een spookhuis vol geheimen, een oude militaire fabriek met intrigerende mechanismen, een prehistorische grot vol mysteries en vele andere verrassingen!
Met gevarieerde gameplay met niveaus in 2D en sequenties in 3D-schaling, biedt "RISKY CHRONICLES and the Curse of Destiny" onvergetelijke ontmoetingen met eindbazen.