ROCK BOSHERS DX: Director's Cut
De jonge koningin Victoria is het koninklijke leven beu en is incognito weggeglipt om op avontuur te gaan op Mars.
Maar... o nee! Zij en haar medeavonturiers zijn opgesloten en worden gedwongen te werken in mijnen diep onder de grond.
Help Victoria te ontsnappen aan het gruwelijke complot van haar gevangennemers en een weg terug te vinden naar huis!