ROMANCE OF THE THREE KINGDOMS 8 REMAKE
Deze versie bevat een verbeterde 'All Officers Play'-functie, waarmee je als alle officieren (officers) in de wereld van de Three Kingdoms kunt spelen.
De game zit ook bomvol extra elementen die de officieren (officers) tot leven brengen, zoals 'Destiny', dat de geschiedschrijving drastisch kan veranderen, en 'Tales', dat je een hele reeks verhalen biedt om uit te kiezen.
Het spel combineert 2D- en 3D-technologieën met zowel nieuwe als nostalgische visuele effecten en bevat een hoop nieuwe officiersafbeeldingen die speciaal voor deze titel zijn getekend.
Geniet van het grootste militaire drama in de Three Kingdoms-serie, met het grootste aantal officieren (officers) en scenario's!