De maan is verdrietig omdat haar sterren zijn verdwenen. Nu is de hemel donker en leeg.
Help Ms. Rabisco om de verloren sterren van de maan te vinden en breng het licht terug in deze schattige maar gevaarlijke wereld. Laat je meeslepen door deze schattige kunststijl geïnspireerd op krijtjes, heldere kleuren en handgetekende lijnen. De soundtrack is op bossanova gebaseerd en is de perfecte aanvulling op deze stijl voor een relaxte sfeer.
Rabisco biedt hardcore moeilijkheidsgraden met meer dan 20 soorten vijanden en verschillende interactieve objecten, inclusief een speedrun-modus.