Rage Among the Stars
Rage Among the Stars keert terug naar de lastigere tijden in gaming en laat zich inspireren door de meedogenloze uitdagingen van oude klassiekers. Met 40 frustratie-opwekkende levels vol gemene vallen, vrijwel onmogelijke sprongen, taaie eindbazen en minder checkpoints dan je zou willen is alles gemaakt om je de 'frustratiespel'-belevenis van je leven te bieden. Dit resulteert in een enorm gevoel van voldoening bij het voltooien van elk level.