De arcade-hit Raiden debuteerde 25 jaar geleden op het strijdveld van het shooter-genre. En nu komt deze even toegankelijke als overgeeflijke game naar de Switch in zijn modernste en meest geavanceerde vorm! Strijd mee voor de toekomst van de aarde - en reageer razendsnel op een aanhoudende reeks verrassingen.