Rainbow Laser Disco Dungeon
Het is het jaar 2084. De aarde wordt geregeerd door kwaadaardige robots uit een andere dimensie. Alle muziek is verboden. Dansen is ten strengste verboden. Maar ondergronds gaat de beat gewoon door.
Dr. Dysco, de grootste musicoloog op aarde, heeft een ontdekking gedaan. Hoewel de robots immuun zijn voor alle conventionele wapens, blijkt dat je ze met muziek toch kunt vernietigen!
Dysco begint een arsenaal van muzikale wapens te bouwen om de robotindringers uit te roeien. Maar als hij op het punt staat om het ultieme wapen, de Rainbow Laser, te voltooien, verdwijnt Dysco!
Met elke laserstraal en explosie gesynchroniseerd met het ritme van de muziek, mix je een unieke muzikale ervaring terwijl je je een weg door de dungeon baant!