Ga op een episch avontuur dat je door een prachtige isometrische open wereld voert met gedetailleerde graphics van hoge resolutie. Rainbow Moon is een rollenspel met een sterke nadruk op verkenning, personageontwikkeling en turn-based gevechten. Pas 6 speelbare hoofdpersonages aan met wapens, uitrusting en accessoires die je allemaal kunt verbeteren. Zo'n 120 speciale vaardigheden en meer dan 20 uitdagende kerkers wachten op je in een fascinerend verhaal dat meer dan 40 epische uren duurt!
Baldren wordt vervloekt door zijn aartsrivaal en naar Rainbow Moon geteleporteerd. Tot overmaat van ramp is Baldren niet alleen op een onbekende plek gestrand, hij heeft ook een dimensionale poort geopend waaruit horden monsters komen kruipen, waardoor deze eens zo vredige planeet in een levende hel verandert. Onze dappere held kan maar één ding doen. Hij moet de poort afsluiten en zichzelf terug teleporteren naar zijn thuisplaneet voordat het te laat is!