Rainbow Moon + Rainbow Skies Strategy RPG Bundle
Rainbow Moon en Rainbow Skies komen samen als twee epische reizen in één bundel! Geniet van beide strategie-RPG's die ware klassiekers zijn, gepresenteerd in isometrische 2D-stijl met turn-based gevechten, het temmen van monsters en heel veel opties om personages aan te passen. Elke game is bijgewerkt met makkelijk te gebruiken opties om de balans aan te passen, waardoor dit de ultieme manier is om het originele Rainbow Moon en het vervolg Rainbow Skies te ervaren!