Ravensword: Shadowlands
Na de val van Ravenguard verviel de wereld in chaos. Het koninkrijk Tyreas stond alleen tegenover een zee van donkere-elven-indringers. Het Ravensword was verdwenen en donkere tijden braken aan. Als een afstammeling van een oude koninklijke bloedlijn heb jij als enige de kracht om het Ravensword opnieuw te hanteren en te herstellen wat verloren is gegaan.
Verken een uitgestrekte, zeer gedetailleerde wereld, verzamel krachtige wapens en voorwerpen, verbeter je vaardigheden en volg een indringend verhaal waarin je de mysteries van het koninkrijk Tyreas opheldert.
Schakel naadloos tussen eerste- en derdepersoonsperspectief terwijl je verschillende vaardigheden aanleert en besluiten neemt die invloed hebben op je missies en je reputatie!