Real Boxing 2: Remastered
Ontdek een hele nieuwe wereld van vechtsportspellen. Als een beginnende bokser, daag je ervaren tegenstanders uit en probeer je te winnen en een KO te scoren! Verken de wereld van het boksen en baan je een weg naar de top. Je kunt de bokskampioen worden, de beste krijger aller tijden! Dus maak je klaar om te slaan, en sla hard! Ontdek waar je van gemaakt bent en probeer naar de top te klimmen.
Een nieuwe uitdaging wacht op je, aangezien het spel is uitgebalanceerd voor een frisse en eerlijke boksbeleving. Met betere effecten en verbeterde graphics voelt het alsof je echt aan het boksen bent!
Train je vechter in spannende mini-games die de training van echte boksers weerspiegelen en ontwikkel je personage! Je moet heel wat zweet laten in je trainingsruimte om kampioen te worden. Niemand zei dat het een makkelijke uitdaging zou zijn!
Real Boxing 2 stelt je in staat om je vechter aan te passen! Kies je outfit, krijg een nieuwe tatoeage en verander zelfs je kapsel. Pas alle aspecten van het lichaam van de vechter aan, van massa en spierstructuur tot de vorm van de neus.
Net als in alle vechtsporten is het het beste om stijlvol de ring in te gaan, dus maak je klaar: kies een paar laarzen, broek en handschoenen die bij je stijl passen en sla je tegenstanders neer met alleen je uiterlijk.
Neem het op tegen unieke tegenstanders! Een clown? Check. De kerstman? Ja, hij is er. Een echte stenen golem? Zeker weten. Versla ze allemaal en claim hun epische uitrusting!