Real Heroes: Firefighter is voor het eerst speelbaar op de Nintendo Switch en biedt je een realistische kijk op de uitdagingen waar brandweerlieden mee te maken hebben. Beleef vlammenzeeën en explosieve gameplay in deze unieke actiegame. Gebruik allerlei brandweerspullen, zoals een bijl, waterslang en zaag, om overlevenden te redden en het vuur onder controle te krijgen.