Rebel Cops is een spin-off van This Is the Police en draait helemaal om de turn-based tactische operaties waar de serie bekend om staat. Help een ongeregeld stelletje agenten in opstand te komen tegen de nieuwe criminele macht in hun stad en kijk hoe lang je het volhoudt in een wereld waarin je van alles te weinig hebt en een enkel schot een agent zijn leven kan kosten.