Maak kennis met een spannend puzzelspel gebaseerd op de wetten van echte fysica. De regels van het spel zijn eenvoudig: je moet obstakels en vijandige vogels verwijderen, zodat de goede vogels kunnen worden gered.
Als de eerste niveaus je gemakkelijk lijken, dan zullen de volgende niveaus moeten nadenken. Op het eerste gezicht lijkt het misschien alsof het niveau heel eenvoudig is, maar één verkeerde beweging kan tot een nederlaag leiden! Wees daarom voorzichtig en zet je vindingrijkheid aan - dan kun je alle groene vogels redden en de rode vogels verslaan!