Red Wings: Aces of the Sky
Red Wings: Aces of the Sky is een dynamische actiegame met geweldige gevechten uit de geschiedenisboeken in een jasje van gloednieuwe arcade-gameplay. Gebruik je unieke vaardigheden om je tegenstanders neer te halen, ontwikkel je dodelijke pilotenschietkunst en word de koning van het luchtruim.
Wees getuige van de geboorte, opkomst en val van de Rode Baron, Manfred von Richthofen, de ultieme held uit de Eerste Wereldoorlog met 80 overwinningen op zijn naam. Word deel van zijn eskader of word zijn rivaal.
Kies uit meer dan 10 historische oorlogsvliegtuigen van de geallieerden of de Driebond. Vlieg een unieke combinatie in van historische momenten en de realiteit overstijgende, stripboekachtige avonturen.