Red Wings: American Aces
In Red Wings: American Aces hou jij de stuurknuppel vast van een nostalgische arcadeshooter vol actie, gegoten in een stripverhaaljasje met een speltype voor elk moment: lokaal of online, solo of multiplayer. Bewijs jezelf in spannende luchtgevechten en maak naam met je eenheid als de beste piloten van de Eerste Wereldoorlog!
Geloof jij in de kracht van de eenheid? Kies een map en speltype en trommel je piloten op voor een potje tussen teams van maximaal vijf tegen vijf in de online multiplayer. Schiet je liever in je eentje met scherp? Daar zijn ook speltypen voor! Speel tegen maximaal negen andere piloten en vlieg naar de top van het klassement. Via de lokale coöp met kleinere groepen van een of twee piloten wacht je een directere ervaring in verschillende, aanpasbare speltypen, zoals een campagne met 30 missies.
Verdien skillpunten door missies te voltooien en upgrade de skills van je piloot om je arsenaal te vergroten. Verdeel je punten op basis van de beste missiestrategie en zorg ervoor dat jij elke dogfight overleeft.