Als redneck ben je natuurlijk dol op schieten. Je doel is helder: knal gewoon alles wat je ziet vliegen uit de lucht. Daarmee verdien je gouden munten die je kunt inwisselen voor nieuwe locaties, geweren en speelbare personages. Probeer verschillende speltypes en verover de trofeeën!